Garancia
Hogyan lehet biztos abban, hogy a termék megfelelő minőségű? Mit tehet, ha problémát észlel?
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően értékesítjük.
A szabályozásnak megfelelően a termék értékétől függően változik a garancia is, az értékhatárok és a garancia hossza a következőképpen alakulnak:
- 100 000 ft értékhatárig a garancia: 1 év
- 100000 ft és 250 000 ft közötti értékig a garancia: 2 év
- 250 000 ft felett: 3 év a garancia
Bizonyos esetekben ettől hosszabb jótállási időt biztosítunk. Minden vásárlásnál nyugtát, vagy számlát és jótállási jegyet állítunk ki.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető a 4400 Nyíregyháza Orosi út 1. sz. alatti üzletünkben, nyitvatartási időben:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- Eredeti nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk jótállási igényedet elfogadni!
Elveszített jótállási jegyet és gyári garancia jegyet nem áll módunkban pótolni!
A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 4-6 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A vásárlástól való elállási jog a "Távollevők között kötött szerződésekről" szóló, Magyarországon jelenleg érvényben lévő, kormányrendelet szabályozásainak megfelelően érvényesíthető.
Kérdés, reklamáció, vagy jótállási igényének érvényesítéséhez vegye fel a kapcsolatot közvetlenül cégünkkel elérhetőségeink egyikén. Kérjük a jótállási jegyen leírt jótállásra vonatkozó ügyintézés menetét szigorúan betartani, mivel attól eltérő magatartás a jótállás elvesztését jelenti.
Minden bútorunkra 1 év garanciát vállalunk!
A bútor kiszállításakor, azaz az átadás-átvétel alkalmával a vevőt megkérjük ellenőrizze le a bútort, így a későbbiekben nem merülhet fel probléma.
A garancia NEM vonatkozik a zárszerkezetekre, kulcsokra, üvegre és szövetekre, hiszen azok a használatból eredően sérülhetnek, amit ellenőrizni utólag nem tudunk.